Zit in uw bedrijf ook muziek ? Help ons met uw steun.

Wordt lid van de ‘club van 100’.

Harmonie Eendracht Dronten is een multiculturele vereniging met leden in de leeftijd van 8 tot 80 jaar. Als maatschappelijke organisatie vertegenwoordigen wij dus een breed scala aan inwoners van de gemeente Dronten en kunt u ons, voor de muzikale opluistering, tijdens veel officiële als niet-officiële evenementen tegenkomen.

Harmonie Eendracht voor en door de inwoners van Dronten.

Naast de “vaste” optredens op bijvoorbeeld Koningsdag en bij de dodenherdenking zoeken wij elke keer weer naar nieuwe muzikale prikkels door het organiseren van een battle met een DJ, samenwerking met andere orkesten, een buitenlands optreden of het geven van wijkoptredens in de verschillende wijken van Dronten.

Als vereniging kunnen wij echter niet alleen bestaan van de contributiegelden. Instrumenten, uniformen, zaalhuur en andere onkosten dwingen ons er toe om ook andere bronnen van inkomsten te initiëren. Wij brengen dan ook de plastic huisvuilzaken rond, verkopen pepernoten en doen mee aan de grote clubactie.

Maar daarnaast willen wij het muziekonderwijs aan de jeugd en de muzikale omlijsting van de vele evenementen in Dronten door onze vereniging graag borgen door het starten van een “Club van 100”

Een club van (het liefst) 100 ondernemers of particuliere sponsoren die door middel van een jaarlijkse donatie een bijdrage leveren aan de continuïteit van de jeugdopleiding en daarmee aan de toekomst van onze muziekvereniging. Met uw bijdrage kunnen wij namelijk garant staan voor de muzikale opleiding van nieuwe jeugdleden en de aanschaf van instrumenten en uniformen.

Wij zijn u zeer erkentelijk voor uw deelname!

Onze club van 100 deelnemers:

Aanmelden Club van 100 / Sponsor